20130517

Result ¯\_ಠ_ಠ_/¯

Hello ! Hola :) 
Hope y'all doing fine out there~
So today, I'm gonna type using my own language 
Using the english language is better cause we can improve our english but I'm soooooo not in mood typing in english.


Jadi aku dapat lah result UPU yang what ever tu lah kan .
& ok lah . Maksud aku Alhamdulillah ~ syukur ! sebab Allah dengar apa yang aku minta . Alhamdulillah . Alhamdulillah
tapi aku sumpah tak happy langsung. Bukan tak happy tapi rasa sedih pelik . Patutnya happy kan dapat course yang aku minta tapi ntah la. hati ni buduh sangat kuts!

Jadi!! Aku taknak layan hati yang bengong ni~
Kite kene banyak ikut otak berbanding hati sebab hati ni kan buduh sangat , emosi sangat .
Kalau ikut otak , maksud aku ikut akal , kite boleh berfikir dengan waras . yang mana baik & tak elok .
Kalau ikut hati memang selamanya lah tak gembira .
Sebab kalau terlampau ikut hati , benda yang elok tu jadi benda yang paling tak elok.
Jadi!!~ selalulah guna akal berbanding hati .

Tapi kene tengok gak , kalau hati sendiri tak tenang & rasa pelik itu lain.
Yang itu maksudnya kite kene dekat pada Allah .
Kalau terlampau jauh & jauh dari Allah memang hidup tak tenang 
Selamanya hidup tak kene . Semua bende tak kene kalau hidup ni tak ingat Allah .

Tapi papepun , aku masih alhamdulillah ! Jadi hidup kene sentiasa positif dan yakin padaNya . 
Jadi ! Sebab kite ni hamba yang lemah kene selalu bergantung padaNya . 

Aku yakin Allah akan selalu tolong hambaNya yang lemah InsyaAllah , janji kite tak lupa Dia . 
......................................................

Hah ! sebelum aku keluarr!!!

aku nak letak gambar budak kecil ni a.k.a Tony Stark masa kecil hehehe , aku suka kereta kat belakang tu je 
hehehe~



Warna putih pun boleh lah . 
Tapi kalau hitam lagi smart !!
Hahaha tengok kereta Audi dah buat aku gembira gila kuts!
Sebab itu aku tergila kereta berbanding bende lain!
hihihi ~ Audi hitam ni sumpah smart ! ;)


Tapi selain kereta lah kan , aku tergilakan gaming oh!
Sumpah suka sangat game ~
Main game buat aku lupa semua pasal dunia tapi nak main tu kene , jap wajib la ada masa . kene stop gak .
Tak boleh 24 jam sangat . Rosak mata oooo
Dah lah aku ni rabun , bertambah lagi kerabunan aku ni.

Tapi aku nak sangat Xbox 360 kuts! :( 

Angan angan je la . 
Hmm , aku tanya budak kelas aku yang kerja kat kedai game .
Xbox RM1000 kot!!!!
Kawan kelas aku pulak , dia nya RM1500+ kot gitu
Tapi aku nak sangat Xbox :|
Nanti lah aku kerja dapat duit beli sendiri
Baru puas hati ooo

Hahaha~ okay hati dah ok sikit sebab Audi & Xbox !!
Okaylah itu saja lah aku cecerita untuk hari ni

Selamat tinggal cehhh XD

jaga diri ooo

bye bye Xxx




4 comments:

  1. Alhamdulillah , aku tumpang gembira buat kau ^^

    ReplyDelete
  2. Kau pun , alhamdulillah dapat :) x

    ReplyDelete
  3. when u're ready come n get it! nanananai love this song! out of le topic hehehe

    ReplyDelete